Monday, March 2, 2009

Stok Marino (biri-biri)

Sabtu, 28 Februari 2009, 9.30 malam. Pesawat MasKargo selamat mendarat dengan membawa muatan kambing daripada Melbourne Australia.

Aku seperti biasa, perlu melintasi Bahagian Keselamatan MAB serta pintu kawalan MasKargo sebelum sampai ke animal hotel KLIA.

Tiada apa yang membezakan dengan transaksi sebelum ini, hanya penerbangan tiba awal dari waktu biasa. Urusan seperti biasa, menunggu giliran lori untuk masuk, kerja-kerja pemunggahan kambing ke lori, pemeriksaan dokumen dan kemudian keluar melalui pemeriksaan kastam dan bahagian keselamatan MAB.

Walau macam mana pun aku kena pastikan ianya mesti berjalan lancar agar semoga semua pembeli dan pelanggan ku gembira dan berpuas hati dengan perkhidmatan yang ku tawarkan.

Kamera pun tak bawak, henpon pun pakai yang cap ayam jer, so tak de lah gambar yang nak diabadikan. Alhamdulillah, urusan selesai dengan baiknya.

Kat bawah ni adalah gambar stok marino yang akan ku pasarkan sendiri....

Berminat nak membelinya? beli seekor boleh, nak beli secara borong pun boleh.
Sila hubungi saya di talian 013-9843949 (24 jam)
juga boleh lawat pautan http://tanjungmall.blogspot.com/ untuk maklumat lanjut.

3 comments:

cdeebiz said...

Air Kitosan untuk tumbesaran ternakan & tanaman lebih cepat besar & kualiti, testimoni di http://airkitosan.blogspot.com/2009/08/cerita-kitosan-di-youtube.html

Anonymous said...

slm alaik,teman pembekal produk teknolog e.m dan jka berminat blh la msg teman d zaidkjg@yahoo.com ,e.m ni bg hilang bau2 binatang ternak/rawat air/dan boleh dgunakan untuk membersihkan/membuat baja tumbuhan dan byk lagi ikut kreativti

Pakuteh said...

Terima kasih kerana melawat http://tempevstapaiubi.blogspot.com
Jika tuan sudi, kami sedia menerima sample ubi untuk dicuba dahulu. Jika kualiti dan hasilnya baik kita teruskan.
Terima ksaih.